Demowall 2011 Turku – mahdollisuuksien olutkaupunki

Mun täytyy myöntää, että siinä vaiheessa kun mies jonka nimeä en muista (hieno mies) tarjos mulle Chicagolaisen panimon ihan pimeen hyvän bissen, mun siis täytyy myöntää että siinä vaiheessa alko nouseen alkoholi hattuun. Ei se että korkattiin jo Espoon Kirkkojärvellä ja heiluteltiin tiskillä juomalippuja; se oli vain kurkun ja huulien kostuttelua. Semmosta janon siirtelyä ja sosiaalista olemista. Ei toiminu, lähinnä väsytti.

Mut sen jälkeen ku Goose Islandin tuotokset pamahti tiskiin ni järki alko valumaan kierreportaita pitkin vessoja kohden ja valokuvistakin tuli parempia. Naiset alko hymyileen enemmän ja miesten jutut oli entistä hauskempia. Ois tietty voinu jäädä Cosmic Comic Caffilaan pilkkuun asti ja miettimään että mistä sitä sitten heräis, jos heräis.. Mut on tää hotlan sänky ihan mukava… Mä tosin luulin että täst vielä irtois jotkut jatkot – kamat sisään ja rundille. Ei ois tullu näin tylsä postaus.

Lenpiotoksiani matkan varrelta – loputhan löytää flickristä. Kiitos Turku, mä tosin jään tänne pälleilee pariks päiväks!

 

Kategoria(t): Uncategorized Avainsana(t): . Lisää kestolinkki kirjanmerkkeihisi.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s